ב 17 ליולי 2012 ייערך במרכז פרס לשלום כנס Walking the Talk מבית MC-Forum, הפורום לתקשורת שיווקית. הכנס ידבר על מגמות וטרנדים בכנסים מקצועיים.
בכנס שורה של דוברים מצוינים אשר יתייחסו לנושא מכיוונים שונים ויציגו כלים פרקטיים לשיפור הביצועים.
הנושא שאני אדבר עליו הוא:
כיצד להפוך את כרטיסי הביקור לעסקאות ?
מ"בלינד דייט" לחתונה.
כיצד מזהים את הלקוחות הפוטנציאליים מבין כל הפגישות שקיימתם
בתערוכה ?
כיצד מקדמים את מערכת היחסים עד לסגירת עסקה ?
מה תפקיד השיווק ומה תפקיד המכירות ?
מיכאל גלי
כנס כזה גם יכול לעזור לי לגבש תכנית עסקית טובה ?
השבמחקתודה
אני חושב שניתן ללמוד הרבה מכנסים שונים, אפילו כנס על כנסים יכול להוות מקור למידע, איך להפוך את הכנס למשתלם מבחינה כלכלית (על פי הספר איך להפוך למליונר?), אני לא רואה בכנס מסוג זה בעיה אלא דווקא יעוץ עסק.
השבמחק