אחת הסוגיות המעניינות ביותר בשיווק היא אופי הקשר בין ספק ללקוחותיו.
האם לקיים דיאלוג עם לקוחות ? באילו שלבים של הפעילות הדיאלוג אפקטיבי, אם בכלל ? כיצד לקיים את הדיאלוג ? עם איזה לקוחות לקיים את הדיאלוג ?
סטיב ג'ובס באמירותיו הפרובוקטיביות והמהפכות שהוא הוביל בארבעה ענפים: מוזיקה, סרטים מצוירים, סלולר ומחשוב אישי ערער על לא מעט תפיסות שיווקיות מסורתיות בהקשר זה.
האם הוא צדק ?
בפוסט של HELPSCOUT מתייחסים לנושא זה כמה כותבים.
מעניין !
מיכאל גלי
0546540402
gally@012.net.il
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה