זהו
ממצא בסקר שנערך ע"י Fournaise
Marketing Group ב – 2012.
באותו סקר 94% מהמנכ"לים העריכו והביעו אמון בעבודתם המקצועית של סמנכ"לי הכספים.
מיכאל גלי
0546540402
gally@012.net.il
באותו סקר 94% מהמנכ"לים העריכו והביעו אמון בעבודתם המקצועית של סמנכ"לי הכספים.
הסקר
כלל 1200 מנכ"לים.
ממצאים
נוספים בסקר:
78% סבורים
שמנהלי השיווק שוכחים לעתים קרובות במהלך עבודתם את מטרתם העיקרית - לייצר ביקושים
לארגון בדרך שניתן למדוד אותה.
75% טוענים
שמנהלי השיווק לא מבינים או מעוותים את המונחים הבאים: תוצאות, ביצועים ו – ROI.
74% מצפים
ממנהלי השיווק להיות מונחי ROI.
אני
מחפש את המילה המתאימה לתאר את המצב בו שבא לידי ביטוי בסקר– תקופה של שינוי, משבר,
שריפה, קטסטרופה...
סקר
זה אמנם נעשה בארה"ב, האם המצב בארץ שונה ?
האם בחברה
שלכם המצב שונה ?
האם
אתם עושים משהו בנידון ?
בכל
מקרה עלינו כמנהלי שיווק לשאול את עצמנו כיצד לפעול כדי להישאר רלבנטים,
כדי להיות יותר משמעותיים בארגון, כדי להיות ממוצבים גבוה יותר בהיררכיה הארגונית
?
בפוסט
הבא אתייחס לכך.
מיכאל גלי
0546540402
gally@012.net.il
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה