יום שישי, 23 באפריל 2010

Lead Generation - מדוע רבות הן החברות שחושבות שצמיחה בחו"ל לא דורשת מאמץ ממוקד ?

אתם עובדים בחו"ל בצורה ישירה – האם הגדרתם בצורה חדה את קהל המטרה שלכם ?
• טריטוריה גיאוגרפית
• פרופיל לקוחות

 
בהנחה שכן, איזו מהשיטות הבאות ליצירת לידים אתם מפעילים באופן שוטף ?
  •  מאמץ מתמיד לארגון פגישות עם לקוחות פוטנציאליים
  • דואר אלקטרוני ללקוחות פוטנציאליים
  • פניות טלפוניות ללקוחות
  • פעילות יחסי ציבור
  • ארגון ארועים למפגש עם לקוחות
  • השתתפות בתערוכות
  • פעילות באינטרנט פרו-אקטיבית
  • בלוג
  • פודקאסט
  • דיוור ישיר
  • שתוף פעולה ממוסד עם חברות אחרות (מוצרים משלימים וכיו"ב) להפנית לידים הדדית
  • משלוח תוכן איכותי מלמד על התחום שלכם (קייס סטאדיס, מאמרים, דו"חות מחקר, מדריכים...)
מניסיוני רוב החברות הישראליות מבצעות פעילות ספורדית תוך שימוש בחלק קטן מהשיטות הנ"ל.
בתערוכות בדרך כלל כן משתתפות וברוב השיטות האחרות לרוב לא.

 
לכל השיטות הנ"ל יש תרומה ביצירת לידים !!

עבודה במקביל במספר שיטות מביאה לאפקטיביות הרבה ביותר.

 
אתם עובדים עם מפיץ, אינטגרטור, VAR או כל סוג אחר של שותף עד כמה אתם מעורבים בפעילות "יצירת הלידים" שלו ?
קחו בחשבון ש"סביבת הנוחות" שלו בנושא יצירת לידים היא בסיס הלקוחות הקיים שלו.
בדרך כלל הוא ישאר ב"סביבת הנוחות" שלו.

אם זה המצב, מדוע אתם מופתעים שאין צמיחה למרות שהמוצר שלכם עדיף על פני התחרות ?

 
ביקוש ברוב המקרים לא נוצר בעצמו צריך לעבוד קשה עבורו !!

 

 

 

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה