עלינו

כאשר אני נפגש עם לקוח חדש אני שואל שתי שאלות: מי הלקוח שלך ומה ה- Value Proposition שלך?
בהתאם לכך, הלקוחות שלי הן חברות בינוניות, לרוב יצואניות, בתחום ה - B2B ואני עוסק בשיפור ביצועים של מחלקות שיווק ומכירות.                                                                
אני עוסק באבחון (מה לא עובד ?) בתהליך יצור ההכנסות ומוביל אח"כ תהליך שינוי נדרש עד להטמעת תהליך יצור הכנסות אפקטיבי.                                                              
התוצאה: שיפור ביצועים.                                                                                          

האתגר המרכזי של עסקים הוא לתכנן ולהוציא לפועל תהליך של יצור הכנסות. תהליך זה אמור להיות מובנה, מוגדר היטב וקונסיסטנטי, מכיוון שקיימת חוקיות.                                  
מסתבר שאצל חברות רבות פונקציות השיווק והמכירות האחראיות על הוצאה לפועל של תהליך יצור המזומנים פועלות ללא דפוס הנגזר מאותה חוקיות.
יכולת זו שלי התפתחה מניסיוני כסמנכ"ל בחברות מייצאות, וכיועץ למאות חברות בנושאים של שיווק, מכירות ופיתוח עסקי בעיקר בזירה הבינלאומית. אני גם מרצה זה 15 שנה בנושאי שיווק ופיתוח עסקי בינלאומי בבית הספר למנהל עסקים באונ' ת"א בתוכניות ה MBA- וה ,Executive MBA - במכון היצוא ובחברות בישראל, תורכיה, סין, מרוקו וספרד.