יום ראשון, 21 באוקטובר 2012

יצירתיות בשיווק: SLOGAN - עד כמה הנושא בעל משמעות ?

View Michael Gally's profile on LinkedIn
בפוסט הקודם עסקתי ביצירתיות בשיווק.
כאשר אתה שואל אנשים מדוע הם רוצים לעסוק בשיווק, תשובה אחת אתה כמעט אף פעם לא מקבל.
אנו רוצים לעסוק בביזנס.
בדרך כלל הרצון לעסוק בשיווק נובע משאיפה של אנשים מוכשרים ויצירתיים לבטא את הכישרונות שלהם בזירה דינמית ואתגרית. אנשים אשר רוצים להיות תסריטאים, סופרים או מחזאים, מוצאים את עצמם עוסקים בשיווק ובפרסום.
כלי העבודה המרכזי שלהם הוא היצירתיות שלהם.
כך, לעתים קרובות אני נתקל בתהליכים שיווקיים בהם היצירתיות היא המטרה ולא האמצעי.
אותם אנשים יצירתיים, בדרך כלל לא מבינים בתהליכים עסקיים. במקרה הקיצוני זה גם לא מעניין אותם.
תחום המיתוג הוא אחד התחומים בשיווק שם שכיחה התופעה.


סט גודין בפוסט חדש שם בקונטקסט הנכון את נושא הסיסמא (slogan).
נושא מאוד סקסי.
מושך הרבה תשומת לב.
לכולם יש דעה עליו.
האם הוא בעל משמעות עבור חברות ?
נסו להחליף את המנוח slogan במונח branding ולקרוא את הפוסט פעם נוספת.
מיכאל גלי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה