יום שבת, 7 בספטמבר 2013

שימוש ברשתות חברתיות כאמצעי מרכזי להשגת לידים באתר ?

כיצד להקים אתר שמייצר עבורכם לידים איכותיים בשווקי חו"ל (פוסט חמישי מתוך שבעה) ? 
האתר שהקמת נמצא כרגע בפריפריה של האינטרנט, מעטים האנשים שיודעים על קיום האתר. האתר דומה לבית קפה שנמצא בכביש צדדי ואתה חייב להביא תנועה של לקוחות אליו. זה האתגר בפניו אתה עומד.
בהתאם לכך הגיע הזמן לפרסם על קיום האתר במקומות שהלקוחות הפוטנציאליים שלך נמצאים, ברשתות החברתיות.
LinkedIn, ,Twitter YouTube ,FaceBook ו - Pinterest הן הפלטפורמות בהם תשתמש לפרסום האתר. אין צורך להשתמש בכולן. בדוק באיזו רשת חברתית נמצאים רוב הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים שלך. שם עליך להיות פעיל.  סביר שהם נמצאים ב – LinkedIn, אם כי יש מדינות שבהן רשת LinkedIn לא חזקה וקיימת רשת מקומית מקבילה חזקה יותר. בדוק אם יש אתרי נישה רלבנטים לתחום העיסוק שלך, בענף בו אתה פעיל.

הרעיון הבסיסי הוא להיות פעיל גם ברשתות החברתיות ולייצר דרכי גישה קלות מהרשתות החברתיות לאתר שלך ומהאתר לרשתות.
יש שלוש דרכים בהן אתה יכול לשלב אלמנטים של רשתות חברתיות בעיצוב האתר שלך:
Social Media Icons
מקם איקונים בראש או בתחתית עמודי האתר שלך כדי שהמבקרים באתר יוכלו להגיע לדפים שלך ברשתות חברתיות. חלק מהמבקרים יעדיפו לתקשר איתך דווקא דרך הרשתות החברתיות.
Social Sharing Buttons
בפוסטים של הבלוג שלך ובכל חומר אחר שאתה מספק מקם כפתורים שיקלו עליהם לשתף אחרים ולהפיץ את התכנים שלך לקולגות.
Social Calls to Action
להלן שלוש דרכים לדוגמא באמצעותן ניתן להניע מבקרים להצטרף ולבקש תכנים:
·        הקישו like ב – FaceBook   וקבלו תוכן משודרג
·        עקבו אחרינו ב – Twitter כדי לקבל טיפים יומיים
·        הצטרפו לקבוצה שהקמנו ב - LinkedIn
עכשיו האתר מחובר לרשתות חברתיות ומבקרים יוכלו לתקשר אתך דרך כמה ערוצים כרצונם.
במקביל עליך להיות פעיל ברשתות החברתיות, בעיקר בקבוצות רלבנטיות לתחום העיסוק שלך. זהה את הקבוצות בהם חברים הלקוחות שלך וסביבת ההשפעה שלהם (יועצים, אנליסטים, עיתונאים, בלוגרים, מפיצים, יצרני מוצרים משלימים וכיו"ב).
החל להיות חבר אקטיבי ותורם בקבוצות. הפעילות האקטיבית צריכה  להיות מבוססת על הוספת ערך לחברי הקבוצות. התייחס לפעילות בקבוצות כאילו זה ארוע networking  פיזי או אפילו מסיבה. אם תעמוד בפינה ולא תהיה פעיל יקשה עליך להכיר אנשים רלבנטים. אם תשתף אותם בידע שקיים אצלך, תעשה עליהם רושם טוב, יתכן ותתפתח מערכת יחסים. תן תשובות מקצועיות לסוגיות שמעלים בקבוצה, העלה קישורים לפוסטים שלך או לחומר בעל ערך שכתב מישהו אחר וכיו"ב.
הימנע מפעילות בעלת אופי מכירתי !!
מיכאל גלי
0546540402
gallyconsult@gmail.com

View Michael Gally's profile on LinkedIn

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה