יום ראשון, 22 בספטמבר 2013

הפיכת המבקרים באתר ללידים (call to action)

כיצד להקים אתר שמייצר עבורכם לידים איכותיים בשווקי חו"ל ? (פוסט שביעי מתוך שבעה)
הבנת כבר ש –
1.     לתפוס את האתר רק כפרוספקט דיגיטלי שמספק מידע בסיסי על החברה שלכם זו טעות.
2.     האתר שלכם צריך להיות כלי שיווקי בעל יעדים ברורים ומדידים.
המבקר באתר הופך להיות עבורך לפוטנציאל כלכלי רק אחרי שהנעת אותו לפעולה ! (call to action)
לפיכך, עליך להחליט איך אתה מניע את המבקרים לפעולה ? אילו הצעות אתה מציע להם ?
דוגמא שכיחה היא תיבה ובה טופס השארת פרטים למבקר שמעוניין לקבל תוכן לרוב משודרג מעבר למה שנמצא באתר.
הצעות רכות והצעות אגרסיביות
הצעה אגרסיבית תפנה למבקר שהגיע לאתר ותציע לו הצעה מתוך הנחה שהוא נמצא בשלב מתקדם בתהליך הרכישה שלו.
לדוגמא: כפתור שמודיע למבקר: מוכן להתחיל, קבל הצעת מחיר ומוביל אותו לדף נחיתה רלבנטי.
הצעה רכה תפנה למבקר שהגיע לאתר ותציע לו הצעה מתוך הנחה שהוא נמצא בשלב ראשוני בתהליך הרכישה שלו. מבקר כזה רוצה עוד מידע.
לדוגמא: eBook    חינם - כיצד להקים אתר שמייצר עבורכם לידים איכותיים בשווקי חו”ל ?
בחירת ההצעות בהם תשתמשו
לאחר שהגדרתם היטב מיהו הלקוח הפוטנציאלי שלכם, נסו להגדיר את יעדי האתר שלכם,  מה הייתם רוצים שהמבקרים יעשו.  יתכן ויש גם סוגי מבקרים שונים שמכל סוג אתם מצפים לפעולה אחרת. מבקר אחד הוא לקוח פוטנציאלי ואתם מעונינים שישאיר פרטים. מבקר אחר איננו לקוח אך הוא גורם משפיע (יועץ למשל) ואתם מעונינים שימליץ על האתר ללקוחותיו.
קשה לדעת מראש מה יעבוד אך האינטרנט מאפשר לנו לבדוק ולעשות נסיונות בעלות נמוכה.
לכן ניסוי, טעיה, מדידה ותיקון בהתבסס על Analytics הם הכרחיים.
Analytics מאפשר לנולאתר פעולות ספציפיות שנעשו ע"י המבקר וכך להבין האם האתר מייצר לידים ומטפח אותם. כך תוכל לזהות את שיעור ההמרה, למשל כמה מהמבקרים בעמוד ספציפי השאירו פרטים בתגובה להצעה שלך.
מידע זה עוזר לענות על שאלות כמו:
·        מהיכן מגיעים הלידים ?
·        אילו מילות מפתח מייצרות יותר לידים ?
·        אילו טפסים להשארת פרטים מספקים יותר לידים ?
לאחר שאספת פרטי מבקרים, המשך לשמור על קשר איתם על פי עקרונות טיפוח לידים שמופיעים 
ב - eBook:  
Lead Generation - כיצד לבנות מכונת יצור לידים אפקטיבית בעולם ה-B2B
מיכאל גלי
0546540402
gallyconsult@gmail.com
View Michael Gally's profile on LinkedIn

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה