יום שני, 26 במרץ 2012

תערוכות - אבי וידבסקי סמנכ"ל שיווק ומכירות נוגה הנדסה מוסיף מנסיונו העשיר

View Michael Gally's profile on LinkedIn 
אבי וידבסקי סמנכ"ל שיווק ומכירות נוגה הנדסה
(http://www.noga.com/) מוסיף מנסיונו העשיר בהופעה בתערוכות.


הערה בנושא - תהליך ההכנה לתערוכה
חשוב לאסוף מידע מודיעני שיווקי במהלך התערוכה. לפיכך לפני התערוכה יש למנות בעל או בעלי תפקידים שיווקים לבקר את כל הביתנים בתערוכה כדי להשיג שלוש מטרות חשובות:
- מידע על ביתני מתחרים- חידושים במוצרים, קטלוגים חדשים או כוח אדם חדש
- חיפוש אחר לקוחות פוטנציאלים \ מפיצים אשר מציגים בתערוכה ומתאימים למכור את מוצריך תחת שמך או תחת שמם
- חיפוש אחר מוצרים חדשים אשר מוצגים בתערוכה (לא על ידי מתחריך), מתאימים לסל המוצרים של חברתך  וביכולתך לייצר אותם ולשדרג אותם
לאחר איסוף מידע זה (רצוי באמצע זמן התערוכה) יש לבצע פגישת הערכת מצב ולקבוע החלטות ומטלות על נושאים בהם יש צורך לנקוט בפעולות נוספות (המשך איסוף מידע, פגישה עם לקוחות פוטנציאלים אשר מציגים בתערוכה וכו')


הערה בנושא - כיצד להפוך את כרטיסי הביקור שאספת בתערוכה
מאוד חשוב לבצע פגישת הכנה וחלוקת עבודה לפני התערוכה בנושא ניהול הביתן בכלל וניהול כרטיסי ביקור או ביקור מבקרים בפרט.
יש לייצר טופס מבקר אשר כולל מספר נושאים או קריטריונים המזהים מבקר אליו אנו מכוונים.
באם הגיע מבקר שעונה על הקריטריונים יש לערב מיידית את איש השיווק הבכיר על מנת שידבר עימו ולו מספר משפטים.
יש לבצע מידי בוקר ישיבה לפני פתיחת התערוכה לישור וליבון נושאים אשר הועלו או התרחשו בזמן התערוכה.


אבי וידבסקי

תגובה 1:

  1. צריך לדעת טוב מאוד כיצד להתנהל בכנסים הללו לפני שיוצאים אליהם, אחרת מפספסים את כל המטרה של לצאת לשם



    בוכנה

    השבמחק