יום שבת, 2 ביוני 2012

הפרסום ב - B2B מת

View Michael Gally's profile on LinkedIn


Content marketing – שיווק באמצעות תוכן
לקוחות לא מקשיבים לפרסום שלנו כי ברוב המקרים הם תופסים אותו כמפריע ולעתים אף כמניפולטיבי ולא אמין.
האלטרנטיבה היא Content marketing (בעברית מתורגם כתוכן שיווקי, תרגום לא מוצלח לדעתי)
Content marketing הוא שיטה שיווקית במסגרתה עסקים מספקים מידע בעל ערך ללקוחות ובתמורה מקבלים תשומת לב.
Content marketing צמח ככלי יחד עם דעיכת האפקטיביות של הפרסום.
אם התוכן שאנו מספקים הוא בעל ערך הוא אינו נתפס כמפריע אלא כתרומה מבוקשת.
ברוב החברות עימן אני עובד המידע, הנדרש לצורך פיתוח Content marketing, נמצא כבר בחברה ואם אינו נמצא, די בקלות ניתן למצוא אותו באינטרנט.
התוכן יכול להגיע ללקוחות במלל, אודיו, וידאו...
איך מתחילים ?
  • הכן רשימה של בעיות המטרידות את הלקוחות שלך.
  • רכז את כל המידע שבידיך אשר עשוי להיות בעל ערך ללקוח בהקשר של הבעיות שמטרידות אותו.
  • ערוך את המידע בצורה ידידותית לשימוש.
  • בחר את הערוץ דרכו תעביר את התוכן.
  • שלח אותו לכמה לקוחות לניסיון וקבל חוות דעתם.
  • בצע שינויים והתאמות במידת הצורך.
  • התחייב לאספקת תוכן לאורך זמן.
  • הקפד על תוכן קצר, האינטרנט גרם לכולנו להיות חסרי סבלנות.

דוגמאות לערוצים של תוכן שיווקי:
  • בלוג - כמו הבלוג הזה
  • וידאו מלמד, הדרכתי
  • ניוזלטר בדוא"ל
  • דו"חות חינמיים
  • Ebook
  • קבצי אודיו

לקוח שלי מצא שהערוץ האפקטיבי ביותר הוא קובץ אודיו לשימוש בסמרטפון.
אחת לשבוע הוא שולח ראיון של 15 דקות עם גורם בענף.
הלקוחות מקשיבים לו בדרכם הביתה.
תארו לעצמכם, כלי שיווקי המשיג תשומת לב מלאה של הלקוח ל – 15 דקות.

מיכאל גלי
2.6.12
0546540402

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה